O Nas
Strona główna » O Nas

Mam na imię Amadeusz i proponuję swoje wieloletnie doświadczenie w drodze do integracji Państwa zespołu.
Przez ostatnie lata zbudowałem solidną podstawę dla swojej wiedzy z zakresu organizacji konferencji, szkoleń oraz zagranicznych wyjazdów integrujących uczestników. Pracowałem zarówno jako animator, koordynator jak i w dziale sprzedaży, a wiec przeszedłem po kolei wszystkie szczeble branży. Z tego też względu znam ją na wskroś i z powodzeniem realizuje swoje marzenie o prowadzeniu własnej firmy eventowej.
Moi partnerzy to harmonijnie uzupełniający się przegląd wszystkich typów osobowości. Wyzwania, z jakimi przychodzi nam się na codzień mierzyć cementują nasz zespól, a dzięki temu Państwo mogą być pewni naszej niezawodności. W każde z zadań jakiego się podejmujemy wkładamy pełen profesjonalizm, indywidualny pomysł, pasję i merytoryczne zaangażowanie.
Jesteśmy Teamem pracującym od wielu lat w szeroko pojętej branży eventowo – rozrywkowo – turystycznej z grupami, organizując gry, szkolenia, wyjazdy integracyjne i eventy Firmowe dla naszych klientów. Dzielimy się naszą wiedzą, łączymy doświadczenia, wrażliwość estetyczną i zaangażowanie, realizując ambitne przędśięwzięcia eventowe oraz zapewniając naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie.
Wyjdźmy poza schemat, pozwólmy sobie poczuć się wyjątkowo!
Amadeusz Rybica, CEO, Corporate Event Manager
Amadeus Event jest Organizatorem Turystyki, posiadającym wpis do rejestru udzielony przez marszałka województwa śląskiego, obejmujący zasięciem Geograficznie Teren Europy. Dzięki temu nasi klienci czują się bezpiecznie, mając zapewnioną profesjonalną obsługę oraz ubezpieczenie NNW (jesteśmy Agentem AXA)

Nasz zespół tworzą

Amadeusz
Corporate Event Manager
Aicha
Entertainment ManagerAicha
Entertainment Manager

Dawid
Sales Development ManagerDawid
Sales Development Manager

Natalia
Event ManagerNatalia
Event Manager
